baaraa-russqas

Direktlänk till inlägg 10 september 2013

Hola !

Av Ebba Johansson - 10 september 2013 20:44

Tjäna, idag har vi haft klasskamp i skolan. Vi vann klasskampen men inte dragkampen! :) härligt alla! De va bra jobbat killar å tjejer! :D
Efter skolan åkte jag hem och duschade o gjorde mig iordning och åkte till älskling och va mä han och oliver :) ska söve hos älskling inatt oxå <3
Imorn blir det första dagen på hela sommarlovet som jag behöver mocka åt mina älsklingar för dom har börjat få stå inne :)
Men skriver mer imorn! Pusshej!:*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba Johansson - 24 januari 2013 17:41

tjatja, skriver lite kort bah. vart i skolan idag som vanligt, gick även på inläsningen som jag då inte brukar gå på.. men iaf, när jag kom hem så åt jag, städa lite på mitt rum och drog ner till stallet och mockade.. nu har jag nyss kommit in oc...

Av Ebba Johansson - 23 januari 2013 19:17

tjenatjena! :) ooops, glömt skriva här, igen.. men jag har inte gjort så mycket .. va på konfaläger i helgas som jag trodde skulle bli skittråkigt, men blev istället asroligt! dock var min älskling sjuk :( så då tyckte jag synd om honom! :( <3...

Av Ebba Johansson - 13 januari 2013 09:56


hej, vaknade vid 8 idag utav att älskling skicka sms som skulle på cup <3 gick upp och åt frukost och kolla lite på tv, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. ska nog sätta upp mina speglar i mitt rum, tapetserade om i mitt rum igår. Blev ski...

Av Ebba Johansson - 5 januari 2013 22:59


  Tjatja! ligger och myser med Jesper. nyss kollat på film på min nya tv   va och åt på afrodite förut med mamma, pappa, älskling, Ellen, Marianne och farfar! go mat var det där    men nu ska vi nog snart gå och lägga oss! skriver nog här imorn!...

Av Ebba Johansson - 5 januari 2013 11:15

Godmorgon ! nyss vaknat och väntar på att min älskling ska komma till mig<3 ikväll ska jag älskling, mamma, pappa, Ellen, farfar och Marianne gå på restaurang och äta mat   men först innan Jesper kommer ska jag ner till stallet och göra allt...

Presentation


BAARAA-RUSSQAS

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

om mig

Om mig

Jag är 14 år och fyller 15 till sommarn, jag har världens bästa pojkvän som jag blev tillsammans med 21/8-2012. Jag har tre hästar och en katt, jag min mamma, pappa och syster bor ute på landet i tveta och har en ganska stor gård. Mina intressen är att rida och tävla lite men också min pojkvän<3 om ni vill veta mer om mig är det bara att ni ställer frågor!


Ovido - Quiz & Flashcards