baaraa-russqas

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ebba Johansson - 5 augusti 2012 10:53

Vet att jag typ aldrig skriver här, men jag har aldrig tid och glömmer bort bloggen ibland. Säger ju hela tiden att jag ska försöka skriva mer och så och det ska jag verkligen försöka med.
Hur som helst har de hänt en del saker under sommarlovet. Blev sårad ordentligt i början av sommarlovet av en kille, ska försöka gå vidare men de e inte så lätt. Jag tror att alla vet hur jävligt det är fast man inte visar det. Eller?
Jag hoppas att jag iallafall inte är den enda som har blivit sårad.
Man tror att de ska hålla länge och blir förälskad på högsta grad, och precis då gör den personen slut.. De e det jobbigaste som finns! Det är tur att jag har så många bra vänner som stöttar mig och vi stöttar varandra och verkligen kan prata ut om allt för varann. Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan er, ni ä värd guld <3
Funderar ni mycket på livet annars? Det gör jag ibland iaf och tänker bara på de posetiva sakerna. Då har man ett rätt så fantastiskt liv ändå om man tänker efter :)

Nu ska jag sluta babbla om detta och berätta lite om vad jag har gjort under sommarn :)

I början av sommarn kom jag inte direkt ihåg vad jag gjorde. Jag har vart med en del kompisar på stan och söve över i husvagn några nätter :) jag har rede ganska mycket :)
Ellen har fått hem en Shettis jag hade innan jag fick Russqa så vi brukar vara ute och köra henne nu :)
Vi har vart till sunne vattenland och badat och sen kollat på Ulrik munther ! <3 han är min största idol så de va riktigt kul att se honom uppträda, få hans autograf och prata med han :) go pöjk! <3
Förra veckan va vi i Ullared och shoppade med familjen storm och Johanna var med :) söv där i tre nätter :) handla för ca 1600 kr :) <3
Just nu är jag hemma och bara Chillar. Idag ska jag va med Johanna Ellwe här hemma, får väl se vad vi ska göra :)) <3
Nej nu ska jag göra mig iordning och vänta på Johanna :) <3
Pusshej !

Presentation


BAARAA-RUSSQAS

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

om mig

Om mig

Jag är 14 år och fyller 15 till sommarn, jag har världens bästa pojkvän som jag blev tillsammans med 21/8-2012. Jag har tre hästar och en katt, jag min mamma, pappa och syster bor ute på landet i tveta och har en ganska stor gård. Mina intressen är att rida och tävla lite men också min pojkvän<3 om ni vill veta mer om mig är det bara att ni ställer frågor!


Ovido - Quiz & Flashcards