baaraa-russqas

Alla inlägg under juli 2011

Av Ebba Johansson - 31 juli 2011 15:59

Heej :))

har vart på semester i halmstad i nästan en vecka och bada å sola och shoppat, nu är vi i Ullared och shoppar, men jah orkar inte skriva så mycket , om ni vill så får ni läsa mer på bilddagboken :)

men imorn åker vi iaf hem, och då ska jag gå ner te min Russqis ! <3

idag åkte Karin i stallet härifrån för att hon inte orkade med oss tjejer xd :D  HAHAHAH^^

pussss på deeet ! XD


men nu ska jag dra, vi hööörs :)


Älskar dig Linus Erixon! :*** <333333333333333333333333333333

Av Ebba Johansson - 23 juli 2011 12:17

Hej!

vaknade klockan 3 inatt av att det åskade som bah fan!

sen kunde jag inte söve och då blixtrer det och jah kunde inte söve alls!

sen när det väl hade slutat åska och blixtra så blev det ljust ute och då kunde jag inte söve för det, men jag somnade tillslut, klockan sex på mööra -.-

men jag vaknade halv 11 också och det brukar jag ju inte göre så det va gött ändå :)

jag fick söve i 8 och en halv timme iaf :)

nu sitter jag och väntar på att erika ska komma :)

sen klockan två ska jag rida för elisabeth :)

ska bli skönt å börja rida för henne nu igen eftersom jag  har haft ett uppehåll för att jag ska lära in det jag har lärt mig :)

Hoppas Russqa är duktig idag nu då :) <3

jag skriver nog senna hur det gick !

sen ikväll ska jag te emma och kajsa m familj och göre nö, vi skulle bara träffas och ha lite trevligt trorjah :D

jag kommer va astrött ikväll !

men ahja , alla sööta människor , vii höörs ! <3


Jag älskar dig mest av allt älskade älskling ! <33333333

5/6 Linus Eriksson (L)

du och jag livet ut ! (L)<333



PUSSHEJ! :D <33333333333333333333333333

Av Ebba Johansson - 22 juli 2011 12:26

  hej! förlåt mig för att jag har varit så osocial nu på sååå länge!!

Jag har ju vart på ridläger på lillerud och det va dretkul! :D bilden är därifrån!

jag har också köpt en ny dressyrsadel eftersom jag rider så mycke dressyr!

det funkar mycke bättre och rida i den och inte i en hoppsadel liksom...

Russqa går så jäädra fint och är så hiimla nöjd med henne! nu blir det ut och tävla dressyr ! ska rida för elisabeth imorn och då blir det nog te å rida lc:1 programmet. Ska försöka plugga in LB:1 programmet också! Jag vill ju komma lite högre upp i klasserna och inte ligga på samma nivå hela tiden!

Är så förbannat tävlingssugen nu så det finns inte!

Vill tacka Elisabeth gryymt mycke för att du har hjälpt mig så mycket! <3


Har börjat rida Carra nu också efter att han har haft fång.. Han är så pigg så det finns inte! men man får ju inte rida för hårt på honom heller så han får ont i benen igen! men ändå måste man ju rida så han får slut på energi .. nått tips!?

När jag fått Carra i form igen så blir det nog te å tävla lite dressyr på honom också! för han blir jävligt fin när han väl går som han ska!



men nu ska jag dra! vi höörs!

Presentation


BAARAA-RUSSQAS

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

om mig

Om mig

Jag är 14 år och fyller 15 till sommarn, jag har världens bästa pojkvän som jag blev tillsammans med 21/8-2012. Jag har tre hästar och en katt, jag min mamma, pappa och syster bor ute på landet i tveta och har en ganska stor gård. Mina intressen är att rida och tävla lite men också min pojkvän<3 om ni vill veta mer om mig är det bara att ni ställer frågor!


Ovido - Quiz & Flashcards