baaraa-russqas

Alla inlägg under mars 2012

Av Ebba Johansson - 10 mars 2012 09:34

Hej bloggen , här kommer det lite bilder (:

 Fröken   Russqa min sötis

     Och sist jag..

Det går inte o ladda upp några fler bilder för min dator dampar ganska så mycket!

Iaf, igår va ja i skolan först och då hade vi temadag, det va fett tråkigt men de e ju bättre än lektioner ! ;)

När vi hade slutat åkte jag till optikern och skulle prova ut linser , det va jätteläskigt men det gick bra, det kändes äckligt när man skulle sätta i dom för ah, de e svårt att förklara men det kändes ungefär som man får en ögonfrans i ögat o man blir tårögd men sen gick det bort när linsen sätte sig rätt :) sen skulle jag gå på stan med dom i en timme och först kändes det som om man var vinögd men det var man inte efter en stund. Sen skulle jag ta ur dom och det va lika läskigt då. Men jag är nöjd iaf och jag ska skaffa linser. På torsdag ska jag dit o träna att sätta in dom själv. :)

När jag kom hem tog jag med alva hem för hon jag emma kajsa och mathilda skulle ha onepiece kväll :) när alla hade kommit åt vi pizza och drack dricka o prata :) sen kopplade vi in sing star och jävlar vad vi sjöng ! Jag är hes idag .. men det var riktigt kul iaf! Vi åt godis oså också :) <3


Idag skulle jag Anna-Karin Louise och Nicole egentligen åka till banan och köra men det blev ingenting med det för att Louise var sjuk men vi kanske ska dit imorn ist :)<3


Jag gillar dej kopiöst mycket och jag kan inte släppa dej, har verkligen försökt och gjort allting för att släppa dej men det går verkligen inte, vill bara att det ska bli du och jag igen, men det kommer väl aldrig hända. Du är så underbar och den perfekta!  Jag vet att du bara vill vara vänner och det ska jag acceptera men ja vill vara mer än bara vän med dig. Everytime i see you i smile , and you make me happy, sorry , but i dont want to go. I wanna stay in your hand and live forever with you! Please , i love you very much .  

 

// Ebba ! ;*  




Presentation


BAARAA-RUSSQAS

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

om mig

Om mig

Jag är 14 år och fyller 15 till sommarn, jag har världens bästa pojkvän som jag blev tillsammans med 21/8-2012. Jag har tre hästar och en katt, jag min mamma, pappa och syster bor ute på landet i tveta och har en ganska stor gård. Mina intressen är att rida och tävla lite men också min pojkvän<3 om ni vill veta mer om mig är det bara att ni ställer frågor!


Ovido - Quiz & Flashcards