baaraa-russqas

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2011

Söndag vecka 39.

Av Ebba Johansson - 2 oktober 2011 19:34

Hejsan :)

Nu har jag verkligen inte skreve på jättelänge men det ska förbättras! :)

red ´Carra idag det gick verkligen jättebra :) hon verkligen gick i form och jobba med bakbenen och är inte så jobbig i galoppen längre, för han välter inåt och det går typ inte att få honom att sakta ner och och verkligen få in honom för skänkel .. men idag gick det och jag är verkligen jättenöjd med pöjken ! :) ska börja tävla dressyr på honom för jag tror att han kan få hem ganska mycket :) och få fina plaseringar och ganska höga procent :)

Han blir verkligen grymt fin ! :) ska fråga nån om nån vill ta kort på oss nån dag när jag rider dressyr på honom så får ni se fina bilder! :) <3


Sen går vi över te Russqa, jag tror att vi får ta hit en veterinär och raspa tänderna på henne för hon äter inte normalt och ordentligt. Men det kan ju också va för att båda hennes framskor är sneda och att hon inte kan gå normalt, men jag vet inte .. hovslagaren kommer imorn så vi får hoppas att det blir bättre! ska fråga honom om tänderna.

Carra och Russqa ska få vaccinations spruta imorn också :)

mycket imorn...


Just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att pappa ska komma hem med pizza, sen ska jag duscha och kolla lite på tv och sen gå och lägga mig så att man är redo för skolan imorn :)

nej nu ska jag nog ta o sätta mig vid tvn lite :) <3   Jag och sofie i skolan, jag var bara tvungen att lägga upp den här bilden för ja tycker att vi är så snygga :) <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba Johansson - 10 september 2013 20:44

Tjäna, idag har vi haft klasskamp i skolan. Vi vann klasskampen men inte dragkampen! :) härligt alla! De va bra jobbat killar å tjejer! :D Efter skolan åkte jag hem och duschade o gjorde mig iordning och åkte till älskling och va mä han och oliver ...

Av Ebba Johansson - 24 januari 2013 17:41

tjatja, skriver lite kort bah. vart i skolan idag som vanligt, gick även på inläsningen som jag då inte brukar gå på.. men iaf, när jag kom hem så åt jag, städa lite på mitt rum och drog ner till stallet och mockade.. nu har jag nyss kommit in oc...

Av Ebba Johansson - 23 januari 2013 19:17

tjenatjena! :) ooops, glömt skriva här, igen.. men jag har inte gjort så mycket .. va på konfaläger i helgas som jag trodde skulle bli skittråkigt, men blev istället asroligt! dock var min älskling sjuk :( så då tyckte jag synd om honom! :( <3...

Av Ebba Johansson - 13 januari 2013 09:56


hej, vaknade vid 8 idag utav att älskling skicka sms som skulle på cup <3 gick upp och åt frukost och kolla lite på tv, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. ska nog sätta upp mina speglar i mitt rum, tapetserade om i mitt rum igår. Blev ski...

Av Ebba Johansson - 5 januari 2013 22:59


  Tjatja! ligger och myser med Jesper. nyss kollat på film på min nya tv   va och åt på afrodite förut med mamma, pappa, älskling, Ellen, Marianne och farfar! go mat var det där    men nu ska vi nog snart gå och lägga oss! skriver nog här imorn!...

Presentation


BAARAA-RUSSQAS

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

om mig

Om mig

Jag är 14 år och fyller 15 till sommarn, jag har världens bästa pojkvän som jag blev tillsammans med 21/8-2012. Jag har tre hästar och en katt, jag min mamma, pappa och syster bor ute på landet i tveta och har en ganska stor gård. Mina intressen är att rida och tävla lite men också min pojkvän<3 om ni vill veta mer om mig är det bara att ni ställer frågor!


Ovido - Quiz & Flashcards